AS Meble

klient: AS MEble
branża: Meble
zakres: projektowanie graficzne
reequest - projekt as meble

To więcej niż tylko opakowanie

Marka AS Meble specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży mebli. Proces tworzenia logo dla AS Meble wymagał uwzględnienia charakteru firmy i jej oferty. Stworzyliśmy sygnet, który bezpośrednio nawiązuje do mebli. Litera "A" łączy się z literą "S", tworząc kształt fotela. Dodatkowe użycie czerwieni jako akcentu kolorystycznego przyciąga uwagę. Paleta kolorystyczna w dużej mierze opiera się na stonowanych odcieniach, na tle których wyróżnia się czerwień w dwóch wariantach. Użyte kolory oraz minimalistyczna typografia podkreślają profesjonalizm firmy, sprawiając, że logo jest łatwo rozpoznawalne i estetycznie przyjemne.
reequest - projekt as meble - księga znaku
reequest - projekt as meble - księga znaku
reequest - projekt as meble - księga znaku
reequest - projekt as meble - księga znaku
reequest - projekt as meble - księga znaku
reequest - projekt as meble - księga znaku
reequest - projekt as meble - księga znaku
reequest - projekt as meble - księga znaku
reequest - projekt as meble - księga znaku

Key Visual

Key visual czerpał z obłych kształtów logotypu. Stosowane kolory oraz zablone rogi materiałów fotograficznych. Akcenty czerwieni strategicznie zwracają uwagę odbiorców na elementy call to action, natomiast ciemne, jednolite tło eksponuje produkty.
reequest - projekt as meble

Zawieszki

Zaprojektowaliśmy także niezbędne materiały graficzne dla marki AS Meble.
reequest - projekt as meble - sofa
reequest - projekt as meble - sofa
reequest - projekt as meble - sofa

To opakowanie

Key visual naszej kampanii promocyjnej skupia się na wyeksponowaniu produktu MOYA ON Power. Kolorystyka nawiązuje bezpośrednio do opakowania napoju - wyrazista czerwień i głęboka czerń tworzą kontrast, który przyciąga wzrok. Dodaliśmy także motywy piorunów, które podkreślają przekaz energii i mocy, jaką niesie z sobą napój energetyczny. Nasz komunikat marketingowy koncentruje się na zapewnieniu klientów, że otrzymają ten sam ukochany smak napoju, ale w nowej, ulepszonej odsłonie.