Materiały drukowane
Zaproponowaliśmy key visual, który przywołuje styl retro gier wideo, nawiązując
do popularnego Pac-Mana – kultowej postaci, która symbolizuje nie tylko nostalgię,
ale też nigdy niezaspokojony apetyt.
W ten sposób połączyliśmy świat #420 z zabawną grą wizualną, która oddaje klimat Gastrofazy – miejsca pełnego luzu, humoru i radości z jedzenia. Projekt jest pełen nasyconych, żywych kolorów i prostych, mocnych linii. Dominują motywy graficzne inspirowane Pac-Manem.
W ramach key visualu przygotowaliśmy zestaw materiałów, które budują spójną tożsamość marki. Menu i ulotki —zaprojektowane w stylu, który zachęca do eksploracji smaków; inspiracja Pac-Manem widoczna jest w układzie graficznym, prowadzącym wzrok po pozycjach menu, jakby po planszy gry. Nie mogło zabraknąć realizacji kasetonów reklamowych, które zachęcają do odwiedzenia lokalu.
STRONA WWW
Jednym z kluczowych elementów projektu była strona internetowa, która pełni funkcję zarówno wizytówki marki, jak i platformy do składania zamówień online.