branding
Kreowanie przestrzeni, która łączy innowacyjność, komfort i styl, oferując wyjątkowe miejsca do życia, które wzbudzają pożądanie i budują wyjątkową tożsamość miejsca.
Projekt dla firmy PEIRA, producenta nowoczesnych osiedli mieszkaniowych, obejmował kompleksową identyfikację wizualną oraz stworzenie różnorodnych materiałów marketingowych.
Łososiowa Osiedle to kolejna inwestycja spod szyldu PEIRY. Jego logo powstało z inspiracji: nieruchomości, perspektywy i tytułowego łososia. Aby całość prezentowała się elegancko i subtelnie, zastosowaliśmy rytm i kolor mięsa łososia w bryle nieruchomości.
Przy projekcie dla nowego osiedla tworzymy identyfikację wizualną wraz z podstawowymi akcydensami, ale także na liście naszych zadań mamy typowe materiały graficzne dla branży deweloperskiej, czyli np. rzuty kondygnacji, karty mieszkań, czy banery reklamowe.
claim
Lokalizacja przy Parku Zdrowie, zieleń, spokój… Połączyliśmy słowo kluczowe - zdrowie, które odnosi się zarówno do wspomnianego wcześniej parku jak i do stylu życia, z „II" pochodzącą z nazwy osiedla. Minimum słów, maksimum treści – „Podwójna dawka Zdrowia!".
Stworzyliśmy całą serię Kart Mieszkań, które zawierają istotne informacje dla Klienta. Zaprezentowanie czytelne i minimalistyczne, z drobnym akcentem kolorystycznym - zieleni.
key visual
Kolejną inwestycją, którą mieliśmy przyjemność wypromować było Osiedle Oskar, zainspirowane imieniem synka dewelopera.
Postanowiliśmy więc cały Key Visual oprzeć na dziecięcym charakterze, zarówno wizualnie jak i psychologicznie, nawiązując do dziecięcej radości i zabawy.
Naszym celem było pokazanie nowej inwestycji nie tylko jako miejsca do zamieszkania, ale przede wszystkim do szczęśliwego życia.
Motyw chłopca biegnącego z latawcem oraz samego latawca, stał się przewodnim elementem całej kampanii promocyjnej Osiedla OSKAR.
materiały graficzne
Każdej z inwestycji przygotowaliśmy wszystkie potrzebne materiały graficzne takie jak katalogi inwestycji, teczki, roll-upy, jednym słowem wszystko to, co pomaga w dotarciu do świadomości jak największej liczby odbiorców.
ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN PROJEKT?
Jeszcze trochę się wahasz?