branding
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Sed iaculis turpis mauris, eu laoreet sem blandit nec. Etiam eleifend mattis ipsum nec luctus. Mauris molestie ipsum eros, vitae pulvinar dolor sagittis eget. Duis finibus, lacus sit amet mollis feugiat, augue tellus eleifend ante, nec vehicula lacus erat in lectus. Donec lobortis libero nunc, at dignissim magna viverra sed.
Nunc purus enim, tristique nec consectetur ac, commodo quis ex. Donec laoreet, elit vitae venenatis tristique, eros metus semper arcu, facilisis dignissim orci felis vitae orci. Curabitur pretium massa purus, a scelerisque tellus aliquam at. Nulla quam augue, molestie a tincidunt id, vehicula vel sapien. Integer eget aliquet lectus, sed pulvinar est.
rebranding
Świeże spojrzenie na tradycję, które podkreśla jakość, odpowiedzialność i nowoczesne podejście do produkcji mięsa, zyskując zaufanie nowych klientów. Projekt dla marki firmy SNS Foods obejmował pełen rebranding, który miał na celu odświeżenie i ulepszenie wizerunku marki.
Jaki był zakres naszej pracy? Stworzenie od początku całej identyfikacji wizualnej dla firmy, zaprojektowanie logo, key visual graficznego, a także stworzenie strony internetowej, landing-pages czy dedykowanej aplikacji.
Rebranding jest procesem, którego głównym celem jest odświeżenie wizerunku i poprawa rozpoznawalności marki. W przypadku SNS Foods, rebranding stanowi strategiczną odpowiedź na potrzebę lepszego dostosowania do oczekiwań i preferencji współczesnych konsumentów.
Strona internetowa
Przygotowania nowej strony www, która ma działać prosprzedażowo i prezentowała się przy tym wyśmienicie to zawsze temat który wymaga bardzo dokładnego zaplanowania. Ogromnym przedsięwzięciem było stworzenie dedykowanego systemu do zarządzania treścią, zintegrowanego z wewnętrznym systemem CRM firmy.
Nasz system pozwala na tworzenie zunifikowanych treści dla handlowców, w postaci automatycznie generowanych kart katalogowych wszystkich dostępnych produktów firmy. System pozwala także na tworzenie personalizowanych ofert dla klientów firmy, wysyłanie ofert w postaci zamkniętych plików PDF, bądź udostępniania tych ofert na kontach zarejestrowanych klientów firmy.
FILMY
Jednym z ciekawszych elementów współpracy było stworzenie dedykowanych filmów oraz profesjonalnej sesji zdjęciowej. Zależało nam na wysokiej jakości materiałach, a co więcej ukazaniu wszystkich produktów ze smakiem. Zwróciliśmy uwagę na każdy najmniejszy szczegół, przy zachowaniu autentyczności marki. Świeżość, estetyka oraz kolory były motywem przewodnim w tym projekcie.
Oprócz realizacji typowo korporacyjnych i produkcyjnych, mieliśmy również przyjemność tworzyć liczne materiały filmowe o tematyce kulinarnej. Jednym z nich był film ukazujący owocną współpracę SNS Foods z Atoramen.
ATO RAMEN
Ato Ramen to jedno z pierwszych miejsc na mapie Polski serwujące gorącą miskę ramenu. Szczegóły mają znaczenie, szczególnie gdy chodzi o ramen, gdzie każdy detal jest niezwykle ważny i przyczynia się do stworzenia jednej, zrównoważonej kompozycji. Jednym ze składników ramen jest grillowany, marynowany antrykot wołowy, który dostarcza firma SNS Foods. Wysokiej jakości mięso jest kluczowym składnikiem w przygotowaniu pysznego ramenu.
TARGI ANUGA 2023
Na zlecenie SNS Foods przygotowaliśmy film promocyjny, dedykowany targom Anuga 2023. Kluczowym zadaniem było zaprezentowanie produktów SNS Foods w wyjątkowych kreacjach kulinarnych Ato Ramen.
Nie bez powodu mówi się, że "je się oczami"!
Apetyczna prezentacja dań i produktów to fundament strategii marki SNS Foods. Dlatego zainwestowaliśmy w liczne sesje zdjęciowe oraz stworzyliśmy serię filmów kulinarnych, w których składniki SNS Foods odgrywają główną rolę, podkreślając ich jakość i wszechstronność. Powstały zarówno dłuższe filmy z procesem gotowania, jak i dynamiczne prezentacje przepisów na media społecznościowe.
Cały rebranding miał na celu stworzenie nowoczesnego, profesjonalnego i spójnego wizerunku marki SNS Foods. Zadbaliśmy o to, aby wszystkie elementy projektu były skoordynowane i reprezentowały wartości marki, przyciągając uwagę klientów i budując zaufanie do produktów i usług oferowanych przez firmę.
Największym wyzwaniem było dokonanie zmiany w logotypie firmy, który miał wyglądać niezwykle elegancko i profesjonalnie. Często jest tak, że firmy bardzo ociężale rozstają się ze swoim logo, zwłaszcza gdy funkcjonowało przez ostatnie kilkanaście lat bez zmian i "działało" bez zarzutu. Na całe szczęście w tym przypadku firma była zdecydowana i dość pewna, by dokonać tej zmiany.
ZAINTERESOWAŁ CIĘ TEN PROJEKT?
Jeszcze trochę się wahasz?